What happen?

f:id:zrunner_1002:20210813111443j:plain

 

What happen?

It happened last night.

I was working at home in a hurry.

It was going well for about one hours. 

I'm relieved and starer editing videos and replying to LINE to relax.

But the incident happened suddenly.

I got an error message from my computer.

I cant' use the Excel that I always use at work.

I can't go any further because I can't use my computer.

It was late at night, so I couldn't call you.

And I called the client this morning.

I told him I was sorry.

He asked me to show his sincerity, so I went to a barber shop earlier.

It's almost like a round reaping.

f:id:zrunner_1002:20210813115750j:plain

I'm embarrassed to go at the beginning of the new week.

But I'm glad that I don't need to work anymore.

The client said he wanted to ask someone else.

I was a little happy !

 

That's all for now.

Thank you for reading through to the end.

 

日本語

何が起こった?

昨夜に起こった出来事です。

私は自宅で急いで仕事をしていました。

1時間ほど順調に進んでいました。

私は安心して息抜きで動画編集とLINEの返信をしていました。

しかし、事件は突然起こりました。

私のパソコンからエラーメッセージが出ました。

仕事で使っているエクセルが使えなくなってしまいました。

パソコンが使えないので仕事を進めることができません。

深夜だったので電話することもできませんでした。

そして今朝、依頼主に電話しました。

申し訳ございませんと言いました。

誠意を見せてほしいと言われたので、先ほど床屋に行って来ました。

ほぼ丸刈りのような感じです。

週明け行くのが恥ずかしくて仕方がありません。

しかし、仕事をする必要がなくなったので私はうれしいです。

依頼主も他に頼むからいいと言ってくれました。

私は少し幸せです。

 

今回はここまでになります。

最後まで読んでいただきありがとうございました。